Retourzending:
Het retourneren van producten dient altijd eerst per e-mail aangekondigd te worden: [email protected]. Producten kunnen na overleg te samen met een factuur en een omschrijving van de klacht worden teruggestuurd.
De kosten die u maakt voor de retourzending zijn voor eigen rekening waarbij de zending voldoende dient te zijn gefrankeerd.
Onaangekondigde en onvoldoende gefrankeerde zendingen worden geweigerd!
Als er sprake is van een DOA-product (product was al defect toen u deze ontving) worden de kosten die u maakte voor de retourzending vergoed. Voorwaarde is dat u de klacht binnen 8 dagen na ontvangst van het defecte artikel aan ons per e-mail kenbaar maakt.
Na ontvangst van het defecte product, dragen wij zorg voor vervanging / reparatie. Meer informatie vindt u onder Garantietermijn
Afkoelingsperiode:
Informatie over de “Wet Kopen op Afstand” en de afkoelingsperiode van 14 dagen waar u als consument recht op heeft, vindt u hier.